عــــــشق اول
عــــــشق اول
درد تــــــــرک عشق اول


مگـــــــــه مــــــــــن چیکــــــــارت کــــرده بــــــودمـــــــــ؟؟؟؟؟؟

کشتی عشــــــــقــــــمو ببین چطور به گـــــــــل نشست

 تو پیش اون میخندی اونم به من میخنده

 باشه ازم بدی بگو من که بدی نکردم

خدا خودش شاهده که خیانتی نکردم

 خیانتی نکردمممممممممممممممممم

 چرا گدایی میکنی محبتو از اینو اون

 آبرومو میبری ظالم هر دفعه پیش اینو اون

 من که یه تارموت رو هیچوقت به کل دنیا نفروختم

 چطور آخه راضی شدی حیف من پای تو سوختم


 تو پیش اون میخندی اونم به من میخنده

 باشه ازم بدی بگو من که بدی نکردم

خدا خودش شاهده که خیانتی نکردم

 خیانتی نکردمممممممممممممممممم

 چرا گدایی میکنی محبتو از اینو اون

 آبرومو میبری ظالم هر دفعه پیش اینو اون

 من که یه تارموت رو هیچوقت به کل دنیا نفروختم

 چطور آخه راضی شدی حیف من پای تو سوختم
 
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






یک شنبه 17 دی 1391برچسب:,

|
 


به وبلاگ من خوش آمدید
abtin-2012@mailfa.org
نازترین عکسهای ایرانی

 

 

boy alon

 

دی 1391

 

تــــــــــقدیم به عشـــــــقم
مگـــــــــه مــــــــــن چیکــــــــارت کــــرده بــــــودمـــــــــ؟؟؟؟؟؟
از تــــــــــــــــــــــــو دلـــــــــــخورم
عـــــــشق اینتــــــــــــــرنتی

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عــــــشق اول و آدرس eshgehaval.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فارغ از عشق
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

 

حواله یوان به چین
خرید از علی اکسپرس
دزدگیر دوچرخه
الوقلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 45
بازدید کل : 11362
تعداد مطالب : 4
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

.: Weblog Themes By www.NazTarin.Com :.


--->